mandag 24. mars 2014

Premiert X 2

En begivenhetsrik helg. Torsdag kveld var det premieutdeling i den store naturfotokonkurransen, Nordic Nature Photo Contest. Mitt bidrag "jeg elsker måker" ble premiert i kategorien "Årets kreative naturbilde". Deretter var det å jobbe tre dager med gjennomføringen av Norsk Naturfotofestival på Ski. Der fikk jeg gleden av å småprate med noen av Nordens dyktigste naturfotografer, pluss internasjonale storheter som Vincent Munier og Tim Flach. Søndag var det igjen premieutdeling, denne gang i Østlandets Blad sin fotokonkurransen i forbindelse med festivalen. Mitt bilde "Haukugle fra Kroer" ble tildelt førstepremie, helgeopphold for to med fullpensjon på et av Classic Norway sine hoteller.


Haukugle fra Kroer

Jeg elsker måker

5 kommentarer:

Dirk Rosin sa...

Gratulerer så mye Stein ! velfortjent !

Anonym sa...

Du er flink pappa.

Håvard

Torbjørn Wingsternes sa...

Gratulerer og vel fortjent. Du har jo hatt ei topp helg:)

Stein Kristian Martinsen sa...

Tusen takk for gratulasjoner.

Håvard Flaatten sa...

To veldig bra fotos!! Knall!
mvh
Håvard

Legg inn en kommentar